KLUBOVÁ VÝSTAVA EXOTIC KLUBU - KLADNO

31.10.2010 23:00

 

Tak jsem se vydala na svojí poslední výstavu v roce 2010, kterou pořádal EXOTIC KLUB v Kladně. Výstava se konala v restauraci, vlastně v sále, takže pro mne novinka, zatím jsem se vystavovala jenom venku. Docela jsem se těšila na ostatní šarpíky a jejich páníky, zároveň jsem byla zvědavá s kým budu v kruhu. I moje milá sestřička Kesí dojela s páníkama, nevěděli do posl. chvíle jestli pojedou. Těšila jsem se i na Adélku, ale ta nemohla. Škoda, tak jsem jí nechala alespoň pozdravovat. Proběhla jsem si pár tréninkových koleček, zkusila jsem ti i s Mončou a ono jí to šlo, holce šikovný. Tak příští rok zkusíme nějakou výstavu spolu, bude bžunda. Akorát ty parkety nějak klouzaly, tak mě to celkem neva, ale koberec nebo travička je lepší. A nebylo tam moc místa na pěkné proběhnutí. A pak se začalo předvádět.

Ve skupině mladých jsem byla s Kesinkou a s Ashley Beach Star Pei a to je vlastně moje sestřenice. To koukáte,co. No s tím místem to opravdu nebylo nic moc, takové stísněné podmínky. A jak jsem dopadla? Opravdu jsem nečekala že TO DÁM. Dostala jsem V1 a CAJC k tomu.Teda řeknu Vám páníčci to opravdu nečekali, já do toho ale dala co nejvíc. Pak jsem šla ještě o nejlepšího mladýho a to jsem také postoupila. Trošku jsem byla ale zklamaná že jsem nic nedostala, za námi na stole poháry a já nic. Copak jsem nevyhrála, no né?

Tak a další těžká zkouška byla o BOBa. Nebylo to pro paní rozhodčí jednoduché, podle toho jak dlouho se rozmýšlela a posuzovala. Nakonec si vybrala, ale já to nebyla, byl to Bastien. Nu co, nandám mu to jindy, až trochu zesílím a posbírám nějaké další zkušenosti.

Tak a čekali jsme na odpolední soutěž o Klubového vítěze mladých. Doprovodila jsem Kesinku, venku jsme se společně vyvenčili v parčíku. A pak Kesinka s páníčkama jeli domů, chvátali domů za Adélkou. A já čekala ne odpolední soutěž. Ještě jsem se šla s Moničkou vyfotit od profi fotografa, jako prémie od pořadatelů. Fotku najdete ve fotogalerii. Po focení jsem nastoupila na poslední kolečko o Klubového vítěze mladých. Nejdřív nám paní rozhodčí rozdala malé poháry pro nejlepšího mladýho, ty jsme asi měli dostat předtím :-) A pak vybírala, vybírala a vybrala si mě. paráda. Dostala jsem ještě jeden velký pohár: NEJLEPŠÍ MLADÝ-EXOTIC KLUB, KLADNO 2010. A mohlo se jet domů. Cestou se ta moje smečka stavila v lesní zoo. kde byli za plotem divoká prasata. No celá jsem se naježila, zabublala jsem na ně a koukala vypadnout. Co kdyby......Tak se mějte, pa Haf, haf...

Poděkování Ivovi H. za fotografie

Více foto zde: gampi-pei.rajce.idnes.cz/Klubova_vystava_Exoticu_Kladno_31.10.2010/