Léto a prázdniny.....

10.08.2010 16:54

 

Ahoj, tak se po nějaké době hlásím co nového. Nového nic, je okurková sezona, politika mě nebere a I.Bartošová také ne. Byla jsem s páníkama na Šumavě, 14 dní. Podívala jsem se po NP, byla jsem v Německu v lesní ZOO a hlavně jsem řádila se smečkou pejsků. Pegyna, Jamienka, Ema, Lady, já a Filip, který byl ale na mne ošklivej a kousal mě. Blbec, až budu hárat tak mu budu dobrá. Ale vyštěknu se na něj. Jinak jezdím s páníkama hodně na chatu do Bečic, kde se proběhám a vyblbnu až, až. Taky mě tahaj na vodítku, běhám dokola, prý trénink na výstavy. Tak to snad stačí kouknout a rozhodčí vidí že jsem nejhezčí, nemusím snad u toho běhat, no-né. Abych tak zhubla,vážím už 20 kg. Jo a taky mě svědí ucho, mažou mě nějakou mastí, nic moc. Ale prý to bude dobrý, tak to vydržím. Ségra Kesí už hárá, já to musím ještě vydržet, až po výstavách, tak to vydržím. Musím jí dohnat v úspěchu, aby se nevytahovala :-) . Ale ne, Kesinka by se na mne nevytahovala, je to přece ségra a my si úspěchy přejem. Tak to je asi vše, těšíme se na klubovku do MB, že se potkáme s ostatníma šarpejákama. Tak, haf, haf, pac a pusu Všem, Kerina.