MVP ČESKÉ BUDĚJOVICE 10.10.2010

10.10.2010 16:17

  

Ukončila jsem přípravu v dorostu a jde do tuhého. MVP v ČB - třída mladých.Náš výstavní kruh byl venku a ráno tam byla docela zima. Než páníci vyběhali papíry, tak jsem počkala v autě v pelíšku. Koupili mi ucho, které jsem za chvilku spořádala. Po 9h jsme se přesunuli k našemu kruhu, kde jsem se samozř. pořádně přivítala s mojí rodinkou. Před šarpíkama bylo na seznamu kole 50 psů, tak než jsme přišli na řadu, tak se docela vyčasilo a hezky svítilo sluníčko. A pak jsme přišli na řadu. Byli jsem ve třídě mladých 4 fenky a všechny opravdu fešandy.

Šla jsem naproklep k panu rozhodčímu druhá a Kesinka třetí. Obě jsme se snažili a naše paničky taky. Než pan rozhodčí určil pořadí, tak to bylo opravdu napětí. A rozdával VD4,VD3, pak ukázal na mne. Aha, budu druhá. Ale ne, výborná jedna, CAJC a nejlepší mladý. Kesinka dostala výborná dvě a to je také myslím moc pěkné. Pan rozhodčí mi ještě za potlesku nařídil kolečko,jestli si to zasloužím. Paničce řekl: Ale nekulhejte, běžte :-)

Postoupila jsem o BOBa, ale tam vyhráli zkušenejší šarpíci. No vždyť to bylo na mne až, až. Odpol. soutěž mladých jsem jen proběhla, páníci mi nakoupili ňamky a jelo se domů. A co na závěr: PRVNÍ DVĚ MÍSTA BRALY HOLKY GAMPIPEJKY - JSME PROSTĚ ŠIKULKY.