První vltavotýnská výstava psů

11.09.2010 17:25

Tak jsem se vydala s holkama z "JEDNIČKY" na svou poslední výstavu ve skupině dorostu. Byla nás tam docela pěkná smečka, očuchali jsme se a byla docela legrace. Obrovskou radost jsem měla že se na mě přijela podívat Dana s Ivem a mohla jsem se s nima pořádně pocicmat. To jsem si opravdu užila. Škoda že jsem byla v kruhu zase sama, tak jsem alespoň potom držela drápky Shelbynce a Amee, které se umístili také pěkně, viď Amee.!? Získala jsem VN 1 a postup do odpolední soutěže všeho dorostu.

Jelikož bylo krásné počasí a sluníčko docela pralo, tak jsme toho měli odpoledne až po hlavu. Shelby se předvedla ještě v soutěži dítě a pes a pak jsem přišla na řadu já. Chtěla jsem si v kruhu nejraději lehnout, ale vydržela jsem to. A představte si že jsem vyhrála! Ano, první místo ve skupině dorostu všech plemen. Dostala jsem krásný velký pohár, panička dostala několik pus - jako by to vyhrála ona,nebo co? Ale jo, taky je to její úspěch a já jich taky dostala, no jéje :-) A ňaminky, barel na granule a už nevím co.

Pak už jsme jeli domů a v neděli jsem šla na procházku s Kesinkou, Adélkou a dospělákama. Ale o tom zase příště.

Více foto ve fotogalerii a zde: gampi-pei.rajce.idnes.cz/KV_Tyn_nad_Vltavou/