Společná vycházka s Cassie a Adeline....

12.09.2010 16:49

Tak jsem se vydala s Kesinkou a Adélkou na nedělní vycházku. Páníčci šli taky a vzali jsme do party i Pegynku, aby neřekla. Nejdřív jsme se přívítali, neviděli jsme se od Roudné. Kesinka už mě dokonce přerostla, prý je po babičcce....

Šli jsme směrem na "Babinu" a viděli jsme pštrosy. No páni, trochu jsme je polekali a vůbec jsme se nebáli. Aby jo, když byli za plotem. Naštěstí, jinak bychom asi vzali do zaječích. Jestli by to bylo co platný, pštros to je běžec.

Byl krásný slunečný den a kolem spousta vůní a stop a všeho možného, páníci si povídali a pomalu jsme dostávali žízeň. A hle, najednou jsme našli louži. A Adélka šup, do louže a už se tam vyvalovala. A Kesinka za ní. No, představte si že chtěli abych si lehla i já. Bylo to svádivé, bahno je prý zdravé, ale já jsem holka čistotná. Stejně jsem nevěděla jak se do takové louže lehá.

Ale řeknu Vám byla to legrace....Tři čuníci jdou, v řadě za sebou.......A Pegyna, herečka do tý louže nevlezla. Přitom každou chvíli se někde vyválí a zmáchá, ale dneska nic. Prostě dělala dámu, frajerka.

Pak jsme přešli přes bechyňský most, páni to byla výška. A už toho bylo tak akorát a šlo se na pívo, Na Brusírnu. Nám pivo nedali, jenom vodu, ale páníci si dali. Alespoň jsem hezky nabrala sílu na cestu domů. Rozhodně jsme si slíbili že se určitě uvidíme, aby ne, jsme jedna rodina. Ale nesmí se na mě Kesinka kasat :-) to by se mi nelíbilo. Tak se mějte a zase někdy, pa................

Více foto: gampi-pei.rajce.idnes.cz/Spolecne_venceni/