Co nového u nás...

13.05.2010 18:07

Tak mám 5 měsíců. Mám vyměněné zuby, bylo s nima trochu trápení a moc jsem nežrala. Ale už je to dobrý. Akorát páníci stihli schovat jen jeden špičák, ostatní jsem poztrácela. Také jsem byla týden na Šumavě, ale nic moc, bylo docela ošklivě, tak příště to vyjde. Ale byla tam legrace.

Bylo nás tam 4 psí holky a jeden kluk, ale ten mě moc nechutnal, je to jenom jezevčík. Ale ten vzdoušek, paráda.

Kdykoliv jsem mohla, tak jsem dveřma zdrhla, páníci mě honili kolem chalupy, jako by mě měl sežrat mědvěd, no sranda.

Také plánuju s mamkou, Adélkou a ségrou vycházku, ale nějak se nemůžem sejít, pořád se něco děje. No já můžu pořád, já jsem doma,ale páníkům to nevychází. No však se sejdem :-)

Možná dostávám rozum, už tolik nevyvádím, ani to lidský štěně tolik nekoušu....no,jen když mě moc rozdovádí. Jó, to s kámoškou Jamienkou, to je psina. ta je ode mne okousaná, jako kytky u nás doma.Dobře jí tak, nemá si to nechat, jako Pegyna. Ta mě srovná a je klid....chvilku, taky na ní umím vrčet. Trochu.......

Jo a vážím 16,5 kg a měřím.....to jsem už zapomněla, ale jsem skoro jako Pegyna.